Reklamacja

1. Wypełnij formularz dostępny tutaj.
Aby złożyć reklamację na zakupioną biżuterię, należy wypełnić krótki formularz, zawierający podstawowe dane takie jak: imię i nazwisko, adres do korespondencji, opis wady.

2. Zapakuj i wyślij przesyłkę.
Zapakuj biżuterię do opakowania, które ją uchroni przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie transportu. Rekomendujemy nadawanie paczek przesyłką rejestrowaną.

Do przesyłki zapakuj:
a) oryginał paragonu lub faktury;
b) formularz reklamacyjny;
c) reklamowaną biżuterię.

Przesyłkę wyślij na adres:
MINTY DOT
Wiertnicza 142/12
02-952 Warszawa

3. Otrzymaj decyzję w sprawie reklamacji.
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas paczki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, przystąpimy do naprawy Twojej biżuterii bądź wymienimy ją na nową. Jeśli nie będzie takiej możliwości, zwrócimy Ci środki.

Ważne informacje:

  • nie ma możliwości dostarczenia paczki osobiście na adres biura Minty dot;

  • nie przyjmujemy paczek wysłanych do paczkomatu lub za pobraniem;

  • koszty związane z wysyłką ponosi Klient;

  • w przypadku stwierdzenia uszkodzeń, za które nie ponosimy odpowiedzialności (uszkodzenia wynikające z winy lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie używania biżuterii, w szczególności: zniszczenia mechaniczne, zerwanie, zarysowania oraz wygięcia pierwotnego kształtu biżuterii), skontaktujemy się z Tobą w celu poinformowania Cię o ewentualnych kosztach naprawy;

  • reklamacji nie podlegają produkty, w przypadku których ciągłość reklamacji została przerwana przez naprawę w innym punkcie, niż wskazany przez Minty dot.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu