1. Wypełnij formularz dostępny tutaj.
Aby złożyć reklamację na zakupioną biżuterię, należy wypełnić krótki formularz, zawierający podstawowe dane takie jak: imię i nazwisko, adres do korespondencji, opis wady.
2. Zapakuj i wyślij przesyłkę.
Zapakuj biżuterię do opakowania, które ją uchroni przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie transportu. Rekomendujemy nadawanie paczek przesyłką rejestrowaną.
Do przesyłki zapakuj:
a) oryginał paragonu lub faktury;
b) formularz reklamacyjny;
c) reklamowaną biżuterię.
Przesyłkę wyślij na adres:
MINTY DOT
Wiertnicza 142/12
02-952 Warszawa
3. Otrzymaj decyzję w sprawie reklamacji.
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas paczki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, przystąpimy do naprawy Twojej biżuterii bądź wymienimy ją na nową. Jeśli nie będzie takiej możliwości, zwrócimy Ci środki.
Ważne informacje: