Reklamacja, zwroty, wymiana
Reklamacja - postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
- Wypełnij formularz dostępny tutaj.
Aby złożyć reklamację na zakupioną biżuterię, należy wypełnić krótki formularz, zawierający podstawowe dane takie jak: imię i nazwisko, adres do korespondencji, opis wady. - Zapakuj i wyślij przesyłkę.
Zapakuj biżuterię do opakowania, które ją uchroni przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie transportu. Rekomendujemy nadawanie paczek przesyłką rejestrowaną.
Do przesyłki zapakuj:
a) oryginał paragonu lub faktury;
b) formularz reklamacyjny;
c) reklamowaną biżuterię.
Przesyłkę wyślij na adres:
MINTY DOT
Wiertnicza 142
02-952 Warszawa - Otrzymaj decyzję w sprawie reklamacji.
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas paczki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, przystąpimy do naprawy Twojej biżuterii bądź wymienimy ją na nową. Jeśli nie będzie takiej możliwości, zwrócimy Ci środki.
Ważne informacje:
→ nie ma możliwości dostarczenia paczki osobiście na adres biura Minty Dot;
→ nie przyjmujemy paczek wysłanych do paczkomatu lub za pobraniem;
→ koszty związane z wysyłką ponosi Klient;
→ w przypadku stwierdzenia uszkodzeń, za które nie ponosimy odpowiedzialności (uszkodzenia wynikające z winy lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie używania biżuterii, w szczególności: zniszczenia mechaniczne, zerwanie, zarysowania oraz wygięcia pierwotnego kształtu biżuterii), skontaktujemy się z Tobą w celu poinformowania Cię o ewentualnych kosztach naprawy;
→ reklamacji nie podlegają produkty, w przypadku których ciągłość reklamacji została przerwana przez naprawę w innym punkcie, niż wskazany przez Minty Dot.
Zwrot - postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
- Wypełnij formularz dostępny tutaj.
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki dokonać zwrotu.
Zwrotowi podlega jedynie biżuteria nieużywana, a więc zawierająca wszystkie oryginalne metki i oznakowania.
Formularz zawiera podstawowe dane takie jak: imię i nazwisko, szczegóły zamówienia, nazwę przedmiotu oraz przyczynę zwrotu. - Zapakuj i wyślij przesyłkę.
Zapakuj biżuterię do opakowania, które ją uchroni przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie transportu. Rekomendujemy nadawanie paczek przesyłką rejestrowaną.
Do przesyłki zapakuj:
a) oryginał paragonu lub faktury;
b) formularz zwrotu;
c) zwracaną biżuterię.
Przesyłkę wyślij na adres:
MINTY DOT
Wiertnicza 142
02-952 Warszawa - Otrzymaj na decyzję w sprawie zwrotu.
Po otrzymaniu przesyłki i weryfikacji, wyślemy wiadomość e-mail dotyczącą zatwierdzenia lub odrzucenia zwrotu.
Zwrot nie zostanie zaakceptowany w przypadku, gdy produkt będzie nosił ślady użytkowania.
Ważne informacje:
→ zwrotowi nie podlega biżuteria personalizowana tj. z kolekcji My Wish oraz produkty grawerowane;
→ nie ma możliwości dostarczenia paczki osobiście na adres biura Minty Dot;
→ nie przyjmujemy paczek wysłanych do paczkomatu lub za pobraniem;
→ koszty związane z wysyłką ponosi Klient.
→ zwrot towaru jest możliwy wyłącznie z oryginalnie założonym oznakowaniem Minty Dot, z którym to oznakowaniem Minty Dot Klient otrzymał zakupiony towar. Towary bez oryginalnego oznakowania umieszczonego na towarze bądź z zerwanym i ponownie założonym oznakowaniem Minty Dot, nie podlegają zwrotowi.
Wymiana - postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
Zasady wymiany:
→ Wymiana zakupionej biżuterii jest możliwa jedynie na towar tego samego rodzaju, będący w tej samej cenie (np. wymiana rozmiaru pierścionka).
→ W przypadku chęci wymiany towaru na inny (np. inny rozmiar) Klient zobowiązany jest uprzednio potwierdzić dostępność biżuterii w Minty Dot zadając pytanie na skrzynkę kontakt@mintydot.com.
→ Klient ponosi koszty przesyłki kurierskiej, która wynosi 15 zł.
→ Wymianie podlega jedynie biżuteria nieużywana, a więc zawierająca wszystkie oryginalne metki i oznakowania.
→ Wymianie nie podlega biżuteria personalizowana tj. z kolekcji My Wish oraz produkty grawerowane.
→ Nie ma możliwości dostarczenia paczki osobiście na adres biura Minty Dot.
→ Nie przyjmujemy paczek wysłanych do paczkomatu lub za pobraniem.
→ Wymiana towaru jest możliwa wyłącznie z oryginalnie założonym oznakowaniem Minty Dot, z którym to oznakowaniem Minty Dot Klient otrzymał zakupiony towar. Towary bez oryginalnego oznakowania umieszczonego na towarze bądź z zerwanym i ponownie założonym oznakowaniem Minty Dot, nie podlegają wymianie.
- Wypełnij formularz dostępny tutaj.
Możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki dokonać wymiany zgodnie z zasadami powyżej.
Formularz zawiera podstawowe dane takie jak: imię i nazwisko, szczegóły zamówienia, nazwę przedmiotu oraz przyczynę zwrotu. - Opłać przesyłkę zwrotną.
W zależności od wyboru rodzaju przesyłki (kurier Inpost 15 zł lub paczkomat Inpost 13 zł) wykonaj przelew na odpowiednią kwotę na następujący numer rachunku bankowego:
NR RACHUNKU: PL 80 1140 1010 0000 5663 5700 2001
ODBIORCA: MINTY DOT POLAND SP. Z O.O. - Zapakuj i wyślij przesyłkę.
Zapakuj biżuterię do opakowania, które ją uchroni przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie transportu. Rekomendujemy nadawanie paczek przesyłką rejestrowaną.
Do przesyłki zapakuj:
a) oryginał paragonu lub faktury;
b) formularz wymiany;
c) wymienianą biżuterię.
Przesyłkę wyślij na adres:
MINTY DOT
Wiertnicza 142
02-952 Warszawa
- Otrzymaj na decyzję w sprawie wymiany.
Po otrzymaniu przesyłki oczekuj na kontakt od Minty Dot w sprawie wymiany.
Wymiana nie zostanie zaakceptowana w przypadku, gdy produkt będzie nosił ślady użytkowania.