Reklamacja, zwroty, wymiana

Reklamacja - postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

 

  1. Wypełnij formularz dostępny tutaj.
    Aby złożyć reklamację na zakupioną biżuterię, należy wypełnić krótki formularz, zawierający podstawowe dane takie jak: imię i nazwisko, adres do korespondencji, opis wady.

  2. Zapakuj i wyślij przesyłkę.
    Zapakuj biżuterię do opakowania, które ją uchroni przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie transportu. Rekomendujemy nadawanie paczek przesyłką rejestrowaną.

    Do przesyłki zapakuj:
    a) oryginał paragonu lub faktury;
    b) formularz reklamacyjny;
    c) reklamowaną biżuterię.

    Przesyłkę wyślij na adres:
    MINTY DOT
    Wiertnicza 142
    02-952 Warszawa

  3. Otrzymaj decyzję w sprawie reklamacji.
    Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas paczki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, przystąpimy do naprawy Twojej biżuterii bądź wymienimy ją na nową. Jeśli nie będzie takiej możliwości, zwrócimy Ci środki.


    Ważne informacje:
    → nie ma możliwości dostarczenia paczki osobiście na adres biura Minty Dot;
    → nie przyjmujemy paczek wysłanych do paczkomatu lub za pobraniem;
    → koszty związane z wysyłką ponosi Klient;
    → w przypadku stwierdzenia uszkodzeń, za które nie ponosimy odpowiedzialności (uszkodzenia wynikające z winy lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie używania biżuterii, w szczególności: zniszczenia mechaniczne, zerwanie, zarysowania oraz wygięcia pierwotnego kształtu biżuterii), skontaktujemy się z Tobą w celu poinformowania Cię o ewentualnych kosztach naprawy;
    → reklamacji nie podlegają produkty, w przypadku których ciągłość reklamacji została przerwana przez naprawę w innym punkcie, niż wskazany przez Minty Dot.

 

Zwrot - postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Wypełnij formularz dostępny tutaj.
    Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki dokonać zwrotu.
    Zwrotowi podlega jedynie biżuteria nieużywana, a więc zawierająca wszystkie oryginalne metki i oznakowania.
    Formularz zawiera podstawowe dane takie jak: imię i nazwisko, szczegóły zamówienia, nazwę przedmiotu oraz przyczynę zwrotu.

  2. Zapakuj i wyślij przesyłkę.
    Zapakuj biżuterię do opakowania, które ją uchroni przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie transportu. Rekomendujemy nadawanie paczek przesyłką rejestrowaną.

    Do przesyłki zapakuj:
    a) oryginał paragonu lub faktury;
    b) formularz zwrotu;
    c) zwracaną biżuterię.

    Przesyłkę wyślij na adres:
    MINTY DOT
    Wiertnicza 142
    02-952 Warszawa

  3. Otrzymaj na decyzję w sprawie zwrotu.
    Po otrzymaniu przesyłki i weryfikacji, wyślemy wiadomość e-mail dotyczącą zatwierdzenia lub odrzucenia zwrotu.
    Zwrot nie zostanie zaakceptowany w przypadku, gdy produkt będzie nosił ślady użytkowania.


    Ważne informacje:
    → zwrotowi nie podlega biżuteria personalizowana tj. z kolekcji My Wish oraz produkty grawerowane;
    → nie ma możliwości dostarczenia paczki osobiście na adres biura Minty Dot;
    → nie przyjmujemy paczek wysłanych do paczkomatu lub za pobraniem;
    → koszty związane z wysyłką ponosi Klient.
    → zwrot towaru jest możliwy wyłącznie z oryginalnie założonym oznakowaniem Minty Dot, z którym to oznakowaniem Minty Dot Klient otrzymał zakupiony towar. Towary bez oryginalnego oznakowania umieszczonego na towarze bądź z zerwanym i ponownie założonym oznakowaniem Minty Dot, nie podlegają zwrotowi.

Wymiana - postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

Zasady wymiany:

→ Wymiana zakupionej biżuterii jest możliwa jedynie na towar tego samego rodzaju, będący w tej samej cenie (np. wymiana rozmiaru pierścionka).
→ W przypadku chęci wymiany towaru na inny (np. inny rozmiar) Klient zobowiązany jest uprzednio potwierdzić dostępność biżuterii w Minty Dot zadając pytanie na skrzynkę kontakt@mintydot.com.
→ Klient ponosi koszty przesyłki kurierskiej, która wynosi 15 zł.
→ Wymianie podlega jedynie biżuteria nieużywana, a więc zawierająca wszystkie oryginalne metki i oznakowania. 
→ Wymianie nie podlega biżuteria personalizowana tj. z kolekcji My Wish oraz produkty grawerowane.
→ Nie ma możliwości dostarczenia paczki osobiście na adres biura Minty Dot.
→ Nie przyjmujemy paczek wysłanych do paczkomatu lub za pobraniem.
→ Wymiana towaru jest możliwa wyłącznie z oryginalnie założonym oznakowaniem Minty Dot, z którym to oznakowaniem Minty Dot Klient otrzymał zakupiony towar. Towary bez oryginalnego oznakowania umieszczonego na towarze bądź z zerwanym i ponownie założonym oznakowaniem Minty Dot, nie podlegają wymianie.

 

  1. Wypełnij formularz dostępny tutaj.
    Możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki dokonać wymiany zgodnie z zasadami powyżej.
    Formularz zawiera podstawowe dane takie jak: imię i nazwisko, szczegóły zamówienia, nazwę przedmiotu oraz przyczynę zwrotu.

  2. Opłać przesyłkę zwrotną.
    W zależności od wyboru rodzaju przesyłki (kurier Inpost 15 zł lub paczkomat Inpost 13 zł) wykonaj przelew na odpowiednią kwotę na następujący numer rachunku bankowego:

    NR  RACHUNKU: PL 80 1140 1010 0000 5663 5700 2001
    ODBIORCA: MINTY DOT POLAND SP. Z O.O.

  3. Zapakuj i wyślij przesyłkę.
    Zapakuj biżuterię do opakowania, które ją uchroni przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie transportu. Rekomendujemy nadawanie paczek przesyłką rejestrowaną.

    Do przesyłki zapakuj:
    a) oryginał paragonu lub faktury;
    b) formularz wymiany;
    c) wymienianą biżuterię.

    Przesyłkę wyślij na adres:
    MINTY DOT
    Wiertnicza 142
    02-952 Warszawa

  1. Otrzymaj na decyzję w sprawie wymiany.
    Po otrzymaniu przesyłki oczekuj na kontakt od Minty Dot w sprawie wymiany.
    Wymiana nie zostanie zaakceptowana w przypadku, gdy produkt będzie nosił ślady użytkowania.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl