Usługa wymiany sznurka w bransoletce Minty Dot

Wysyłka w: 1 dni
Cena: 40,00 zł 40.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Jeśli chcesz, by Twoja bransoletka Minty Dot znowu wyglądała jak nowa bądź z biegiem czasu sznurek w bransoletce przetarł się, stracił kolor lub wygląda nieestetycznie- wymień go na nowy.
  • Przy zakupie Usługi wybierz z rozwijanej listy kolor sznurka, który ma być założony, a w uwagach do zamówienia podaj dane do wysyłki odnowionej bransoletki (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i adres, na który ma być odesłana biżuteria).
  • Zabezpiecz bransoletkę przed wysłaniem. Najlepiej umieścić ją w pudełku lub kopercie z odpowiednią ilością materiału amortyzującego, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
  • Wyślij paczkę z bransoletką na adres:
    Minty Dot Poland Sp. Z o.o.
    ul. Wiertnicza 142
    02-952 Warszawa
  • Po otrzymaniu odnowionej bransoletki sprawdź ją dokładnie, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku.
  • Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z Minty Dot w celu uzyskania dalszych informacji i pomocy.
 
Warunki wykonania usługi wymiany sznurka w bransoletce Minty Dot:
  1. Usługa dotyczy tylko bransoletek sznurkowych zakupionych w sklepie Minty Dot.
  2. Usługa obejmuje wymianę sznurka w bransoletce (zgodne z kolorem wskazanym przez Klienta z palety kolorów do wyboru w sklepie Minty Dot) i nie dotyczy innych elementów biżuterii.
  3. Wskazana cena za usługę dotyczy 1 bransoletki. W przypadku potrzeby wymiany sznurka w kilku bransoletkach należy zamówić odpowiednią ilość usług wymiany sznurka;
  4. Czas realizacji usługi wynosi do 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki z biżuterią do wymiany.
  5. Przesyłka z biżuterią powinna być odpowiednio zabezpieczona, tak aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
  6. Minty Dot nie odpowiada za szkody wynikłe w trakcie transportu biżuterii.
  7. Po zakończeniu usługi wymiany sznurka, biżuteria zostanie odesłana do klienta na jego koszt.
  8. Minty Dot nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia biżuterii wynikłe z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji po wykonaniu niniejszej usługi.
  9. Minty Dot zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi wymiany sznurka, jeśli bransoletka nie spełnia wymogów określonych w niniejszych Warunkach, jest w złym stanie technicznym lub nie spełnia warunków wymaganych do wykonania usługi. W takim przypadku Klient zostanie powiadomiony o przyczynie odmowy i zapytany o dalsze działania.

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl