Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Jeśli chcesz, by Twoja bransoletka Minty Dot znowu wyglądała jak nowa bądź z biegiem czasu sznurek w bransoletce przetarł się, stracił kolor lub wygląda nieestetycznie- wymień go na nowy.
Przy zakupie Usługi wybierz z rozwijanej listy kolor sznurka, który ma być założony, a w uwagach do zamówienia podaj dane do wysyłki odnowionej bransoletki (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i adres, na który ma być odesłana biżuteria).
Zabezpiecz bransoletkę przed wysłaniem. Najlepiej umieścić ją w pudełku lub kopercie z odpowiednią ilością materiału amortyzującego, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
Wyślij paczkę z bransoletką na adres: Minty Dot Poland Sp. Z o.o. ul. Wiertnicza 142 02-952 Warszawa
Po otrzymaniu odnowionej bransoletki sprawdź ją dokładnie, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku.
Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z Minty Dot w celu uzyskania dalszych informacji i pomocy.
Warunki wykonania usługi wymiany sznurka w bransoletce Minty Dot:
Usługa dotyczy tylko bransoletek sznurkowych zakupionych w sklepie Minty Dot.
Usługa obejmuje wymianę sznurka w bransoletce (zgodne z kolorem wskazanym przez Klienta z palety kolorów do wyboru w sklepie Minty Dot) i nie dotyczy innych elementów biżuterii.
Wskazana cena za usługę dotyczy 1 bransoletki. W przypadku potrzeby wymiany sznurka w kilku bransoletkach należy zamówić odpowiednią ilość usług wymiany sznurka;
Czas realizacji usługi wynosi do 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki z biżuterią do wymiany.
Przesyłka z biżuterią powinna być odpowiednio zabezpieczona, tak aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
Minty Dot nie odpowiada za szkody wynikłe w trakcie transportu biżuterii.
Po zakończeniu usługi wymiany sznurka, biżuteria zostanie odesłana do klienta na jego koszt.
Minty Dot nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia biżuterii wynikłe z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji po wykonaniu niniejszej usługi.
Minty Dot zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi wymiany sznurka, jeśli bransoletka nie spełnia wymogów określonych w niniejszych Warunkach, jest w złym stanie technicznym lub nie spełnia warunków wymaganych do wykonania usługi. W takim przypadku Klient zostanie powiadomiony o przyczynie odmowy i zapytany o dalsze działania.
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.